Wednesday, March 23, 2011

sejuk mater memandang

bak kater pepatah melentur buluh biarlah dari rebungnya....
aku harap sgt si princess amanda jadi budak yg baik2 diamasa akan datang. aku dah mula belikan dia tudung supaya dia berjinak2 pakai tudung nanti,walaupun kecik lagi, tp aku akan cuba biasa2 kan dia pakai tudung ni...hehehhee manis jer nampak ank ibu bila pakai mcm ni kan....
ibu akan sentiasa doakan yg terbaik untuk anak ibu.....amin...

sayalah ustazah khairina

sy nk gi mengaji ni ibu...hehehehe

meh layan upin ipin...

kalo ader maser terluang ni la kojer aku melayan si princess aku ni negok cerita dia ,opin n ipin...
uishhh kalo aku pasangkan cerita2 ni kat dia bukan main syiioookkkkk lagi dak kecik ni melayan...siap bertepuk tgn....
x dpat la aku nk berFB ker ber aper kalo dia da negok citer dia ni.....ermmm hapehhh ko amanda suker mendengki ngan ibu kan...x per la ank kesayangan ibu punya pasyalll ibu ikotkan ajer...
meh ler kiter layankan gelagat princess aku ni ha....
tataaaaa...........

ha negokkk citer nk mula dia tepok tgn dulu...bukan mainn sonokkk lagi yer....


aboiii kusyukkk naaa...


suker betoiii la dia negoookk dak botak ni...


ha time ni dia pasan baba dia ngah snap gamba dia...hehehe kantoiii baba....