Tuesday, June 15, 2010

sodeh...sob sab sob sab..... :(

ari ni gi check up yg ker 36 minggu...pas 2 ari ni jugak la jumper doc...coz nak scan n tengok keadaan baby camner..pas 2 doc kater paler baby kat atas...kaki kat bawah...emmmm cedeyyy nyer....baby songsang balik....ari 2 paler dah trun...pas 2 paler kat atas balik...patot la asyik sengkak jer perut ni....
ya Allah dugaan sgt2...kalo blh nak beranank normal...x mo scissors2...

pas sembang2 ngan doc td...doc suh refer ngan doc pakar kat hospital s.buloh...aku pun kedek2 la gi ngan perasaan sedih nyer....abby suport td, dlm keadaan samer dia membebel2 la jugak coz dia kater aku suker tido ngereng...ermmmm doc kater ari ni ari breech sedunia.....lagi la aku takotttt........nages aku sorg2 td....
apr2 pon aku perlu berdoa pada yg esa agar keadaan stabil semula.....
dah2 x mo sad2 lg k jgn down2 k...pujuk baby 2 nanti suh dia turun sedia kala....

layankan ajer....daaaaaaaaaaaaaa....
wsalam...

Friday, June 4, 2010

after botak cam ner ruper sy??

ni la anak buah aku yg tiutt miuttt 2.....pas majlis cukur jambul ari 2...bapak aku trus belikan pisau cukur tuk botakkan paler si kecik ni...sian nyer fiqah...abis ambut kenting fiqah...hehehhe jahat makngah....

ala lalalala tomeyyyy tomeyyy nyer fiqah pakai hairband yg makngah belikan ni.....huhuhu...nak petikkk gak makngahhhh yg belikan....(untuk makluman makngah 2 nama timang2an aku wat si kecik ni)



negoklah la,ayah dia gunting ambut anak buah aku sampai tetarik2 kulit paler(aper daaa abg aku ni...)


sian sayer...naper wattt sy macam niihhhh....sampai penyekkk2 muker sy tau ayah....



my name is Nur Faqihah Syafiqah Bt Mohd Fairuz...call me Fiqah k...hehhehehe
sy time botak....tomeyyy x???

Wednesday, June 2, 2010

fade up nyer.....

makin sengal duk office ni....itu ini x blh..... dulu myspace n frenster da kene blog now Fb lak kene blog.....sengall giler....bosannn tahap gaban...xleh nak celoteh2 n tag gambo baru dlm FB lagi...aper salahnyer kan ber FB dah kater Face book 1 malaysia...on jer la....tedekuttt tol!!!!...bukan ganggu kerja pun..kerja tetap jalan...B4 ni pon x penah lagi company bankrap pasal Fb ni...yg suh blog ni pon org yg x dak akai...n kolot nak mampos...coz dia x reti langsung pasal ni..pas 2 dok dengki ngan dak2 yg ader acct Fb ni..eeeeeeeeee streeeeessssssssss haku.....

p/s meluahkan perasaan...

marhaban Ya marhaban

ari 2 lagi nak memblog pasal citer ni tp asyik x sempat jer.....2 minggu lepas ader majlis cukur jambul anak buah, dengan lenggang perut aku yg dah masuk 7 bln ++, majlis wat kat banting umah org tua aku...so x jemput kawan2 pun...buat ala kadar jer...di harap kawan2 x terase k....
sempoi kan ajer.....layannnzzzz

cian anak buah aku...ayah dia x dapat dtg time majlis berlangsung...coz ayah dia ngah standby jaga bola kat seremban...biasa la kalo dah polis ni kene standby memanjang...sib baik mama n pakngah dia ader...abi aku la yg kene pegangkan si fiqah time cukur jambul ari 2..xperlah abi belajo2 la pegang anak buah 2...pas ni nak pegang anak sendiri lak.. :)


kami dah x saba nak dapat anak....arap2 anak aku comel cam anak along aku gak....


tetamu yg hadir...sampai kat luar umah coz dah x muat kat dalam...


:pakcik2 masjid yg dtg umah ari 2:


:time cukur jambul:


ala2 fiqah...makngah suker sgt negok muker fiqah time mencebik cam ni...
sian fiqah ambut kene tarik erk syg.....
tp fiqah dak baik kan...x nages pun time ni...