Thursday, March 11, 2010

boy ker girl?

mungkin kah anak aku lelaki @ pompuan???

tiuttt tiutt nyer dak ni....

kalo dapat anak ghuper gini ari2 aku gomol...haks


ader org kater laki ader yg kater pompuan...ader yg kater porut aku ni kecik x nampak cam ngandung mesti anak pompuan,ader yg kater aku ni berseri2 cam nak dapat anak laki,seri la sgttttt haks...naluri aku ckp aper2 jer lah...naluri abbi lak kater anak laki.....ermmm aper2 org nak kater pun aku x kesah asalkan anak aku sempurna, sihat walafiat n murah rezeki selalu.....

erm...4 bulan je lagi nak lahirkan dak dlm perut ni...takutt nyer raser....harap2 selamat semuanya....sekarang aku dah leh raser bby gerak2 dalam perut ni...biler bby gerak aku raser nervous sgt2, kekadang 2 pening2 lalat dibuatnyer....
anak ibu jgn nenakal sgt taw....cian kat ibu taw...baba dah la jauh...tinggal kiter berdua jer..aper yg termampu ibu akan wat tuk awk syg....ibu makan sedap2 bagi awk beso,sihat n cargas selalu....ibu akn bkerja kuat tuk persedian melahirkan awk nanti...nanti leh la ibu belikan bj santik2 tuk awk....(tetiber touching la plak)...
k ler layannnnn...........


2 comments:

  1. awak, kita ada award utk awak tau..terjah blog kita k..

    ReplyDelete
  2. so sweet! insyaallah semuanye akan selamat.
    awak jaga kesihatan kay.
    Keep sexy mama..hehe!

    ReplyDelete