Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Friday, June 4, 2010

after botak cam ner ruper sy??

ni la anak buah aku yg tiutt miuttt 2.....pas majlis cukur jambul ari 2...bapak aku trus belikan pisau cukur tuk botakkan paler si kecik ni...sian nyer fiqah...abis ambut kenting fiqah...hehehhe jahat makngah....

ala lalalala tomeyyyy tomeyyy nyer fiqah pakai hairband yg makngah belikan ni.....huhuhu...nak petikkk gak makngahhhh yg belikan....(untuk makluman makngah 2 nama timang2an aku wat si kecik ni)



negoklah la,ayah dia gunting ambut anak buah aku sampai tetarik2 kulit paler(aper daaa abg aku ni...)


sian sayer...naper wattt sy macam niihhhh....sampai penyekkk2 muker sy tau ayah....



my name is Nur Faqihah Syafiqah Bt Mohd Fairuz...call me Fiqah k...hehhehehe
sy time botak....tomeyyy x???

No comments:

Post a Comment