Wednesday, June 2, 2010

marhaban Ya marhaban

ari 2 lagi nak memblog pasal citer ni tp asyik x sempat jer.....2 minggu lepas ader majlis cukur jambul anak buah, dengan lenggang perut aku yg dah masuk 7 bln ++, majlis wat kat banting umah org tua aku...so x jemput kawan2 pun...buat ala kadar jer...di harap kawan2 x terase k....
sempoi kan ajer.....layannnzzzz

cian anak buah aku...ayah dia x dapat dtg time majlis berlangsung...coz ayah dia ngah standby jaga bola kat seremban...biasa la kalo dah polis ni kene standby memanjang...sib baik mama n pakngah dia ader...abi aku la yg kene pegangkan si fiqah time cukur jambul ari 2..xperlah abi belajo2 la pegang anak buah 2...pas ni nak pegang anak sendiri lak.. :)


kami dah x saba nak dapat anak....arap2 anak aku comel cam anak along aku gak....


tetamu yg hadir...sampai kat luar umah coz dah x muat kat dalam...


:pakcik2 masjid yg dtg umah ari 2:


:time cukur jambul:


ala2 fiqah...makngah suker sgt negok muker fiqah time mencebik cam ni...
sian fiqah ambut kene tarik erk syg.....
tp fiqah dak baik kan...x nages pun time ni...

No comments:

Post a Comment