Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Wednesday, November 10, 2010

seronok sgt2....

i LoVe My HuBBy

seronok sgt biler hubby makin sayang kiter....ermmm
pas beranak ari 2 aku cam sakai jer....pakaian x terurus diri sendiri pun selebet.....
pas 2 aku nampak hubby cam asyik ngan ank jer...ngan aku pun cam kurenggg jer....mcm pelik pun ader naper dia cam 2 erk....dari hari ke hari aku fikirkan kenapa kelakuan nya ganjil...huhhh!!! ini dah mendatang marah, why...dia dah mula bencikan aku ker??dah muler x suker ngan aku ker???dah ader GF baru???nganagaanaganga...jgn la sampai kesitu...
urmmm aku nk tanyer face 2 face takut jd melalut.... one day aku sms dia..tnyer perkara sebenar...

aku: naper yer baba x mcm dulu(baba 2 nama timang2an aku panggil dia)
hubby : x mcm dulu??xder la samer jer....
aku: yer ker sama.... ibu negok cam dah kurang sayang kat ibu jer...(ibu nama timang2an hubby panggil aku)
hubby :xder la baba dari dulu n sampai sekarang syg kat ibu,cuma kiter x leh la mcm dulu coz kiter dah ader baby...
aku: huh mcm 2 x best la....kirer kawen ni seronok masa permulaan.. end nyer nanti dah x best la mcm 2???? kalo leh ibu x nk la mcm 2....ibu dah mula rasa kurang kasih syg ni....
hubby: ok ok,pas ni kiter mcm dulu k...(dia x nk panjangkan citer)
ehhhh ader ker patut maner boleh kan aku tanyer lagi soalan, benda ni maner leh wat main2 taw......
aku: ibu ni dah x cantik lgi ker dia mater baba??
hubby : eh xder la....ibu tetap seperti dulu dimata baba, cumer 2 la ibu pas bersalin ni baba negok cam da kurang nk bergaya depan baba,pas 2 makan plak nk sedap ikot mulut jer....
kater nk diet?maner janji2 dulu??
n bla bla bla......

owhhh baru la ku sedar rupernya begini....n aku dah mula berubah....kalo balik weekend 2 aku akan make up2 dulu sblum jumper dia, akan cantik2 dulu seblum jumper dia, sekarang ni x kira la nk pg maner pun ngan dia aku akn dres up mcm wak2 muda2 dulu...haks...
n aku dah mula diet, mlm aku xmkn...cam 2 ehh???leh kurus ker????hehehe usaha tangga kejayaan....

kalo kita syangkan suami kita apr pun sggup kuredah n ku korbankan....
now sekarang dia dah layan aku seperti dolu2 n dah nampak kasih sygnya makin terserlah...
tq baba...kamu selalu di HAti ku....
Love u So muchhh....MUaaaaxxxxxxx!!!!

No comments:

Post a Comment