Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Friday, July 8, 2011

2 tahun sudah....

gedebak gedebuk...da 2 tahun ker aku n en hubby bergabung menjadi somi n isteri...??
alhamdulillah n syukur sgt2 kepada Mu Ya Allah kerana memberi kebahagiaan kepada kami hingga ke hari ini... dua tahun 2 nampak cam baru kan...panjang lagi liku2 kehidupan ku bersama En hubby...apa yg terdaya aku lakukan hanyalah mengekalkan lagi keharmonian dan keindahan di alam perkahwinan ini... dan x lupa juga en hubby yg telah banyak bersabar dgn kerenah aku,perangai ngengada aku,baran aku,emosi aku...dan juga membimbing aku ke jalan yg diredhai... thanks syg lapppp u ari2 en faizul...muaxxxxxxx
harap2 ramai lagi yg mendoakan kebahagiaan kami di dunia dan akhirat amin.....


me L.o.V.e En Hubby

time ni amanda baik jer x kaco ibu nk romantik2 ngan baba(coz baru bgn tido..mood time ni xder lagi)

we celebrate at chiken rice chop ajer

mak pun join jugak..

huhuhuhu..boleh tahan la family set(amanda dah mula ngan pangai dia)hehehhe

wehuuuuuu...akhirnya mood dia dah sampai...mari memanjat....


No comments:

Post a Comment