Saturday, June 25, 2011

mengidammm ni....

adoiii raser mengidammm n teringin sgt2 nk gi honeyymoonan ngan en hubby...
amanda??? hehehe tinggal ngan nenek la yer...huhuhuh kasi can kat ibu n baba berdating wat kali yg ker 10000XXX...sian ank ibu 2....
x tau la naper teringgin sgt2...ermmm mungkin x der rezeki lagi kot nk berhanimoon ngan en hubby...x per2 saboo jer la yer...lagi pon dah nk dekat posa next nyer plak rayer banyak nok pakai pitis ni weii......
kerperluan kena di dahulukan...

ari 2 ader sekali sekala ngintai en hubby seaching2 flight...tp x tau la dah book ker lom...huhuhu x sabooo nyer raser yuhuuuu... insya allah akan termakbul juga nanti...tp tarikh 2 lom tau lagi...
harap2 rezeki melimpah ruah hendaknyer...amin2...
harap2 en hubby bacer aper yg aku luahkan ni...maner la tau kempunan aku ni dapat di relisasikan oleh en hubby....hahaha ayat aku tungang langgang..

sebelom kemana2.. berangan jab tempat yg nk aku lawati n honimoonkan
antaranya...scroll kebawah..




first yang teringgin sgt nak gi bali....dari sekolah2 dolu lagi...kalo member tnyer nanti kalo honeymoon nk gi aner...aku mesti ckp nk gi BALI....heheehe

second tempat...luar semenanjung jer...sabahh ba...

ketiga plak nk gi perhentian iland...galokkk nyer lah...padahal dah gi da...tp tempat ni syiookkk giler la....puas ati kalo nk gi..

n yg terakhir...jepon la....keje ngan company jepon la katerkan...
tp kat saner baru kena bencana...so ku pikir2 kan dulu lah yer...

1 comment:

  1. klu nak pie bali tuh..aku setuju...tp diowg pakai dollar...so kita pie bandung jer la nak...aku pon nak halimunnn gakkk...bilik laen kan..kan..kan..
    sabah bah..tuh aku setuju....mau bah aku...jommm..

    perhentian tuh...ok la..tp dekat sgt ngan kg aku...yuhuuu..

    japan tuh...mmg akuu nakkkkkkkkkk..tp sebab tsunami bagai...so pie korea sudayy...ada show gak...

    jom..jommm

    ReplyDelete