Tuesday, August 11, 2009

saper punyer ni???

semalam sampai2 ofice jer ader bungkusan tuk aku...yang pelik nyer xkan adiah birthday aku kot....nak kater birthday aku pun lambat lg...saper punyer lah agoknyer kan....pas belek punyer belek xder plak namer gerangan si penghantar 2....pelik gak ni.....pas duk 5 minit cam 2...tetiber kak asmahani turun...dia kater adiah 2 dia yg bagi....for kawen aku ari 2...aduiiyaiii cam kelaka pon ader... aku ni dah basi dah kak.. xder status pengantin baru lg dah...tp kalo org dah kasi 2 hambekkk jer lahhh rezeki 2 bnyak bunyi lak...haks..aperpun thanx kak as....
present tuk aku ker ni..huhhu


sayang nyer nk bukak pembalut ni....

taaraaaaaa....

siap ader penutup lg...



1 comment:

  1. wah fid,lepas ni xyah dah la nak beli bekas tuk kuih raya..letak aje dalam tuh..kan kan??

    ReplyDelete