Wednesday, September 9, 2009

Berbuka posa ngan dak2 ofice.....

dah lamer x reka citer kat blg ni.....bulan posa ni almaklum jer la banyak sgt beribadah....khamis lepas aku bebuka posa kat kelana jaya ngan dak2 ofis "kepala giler2 je" si mak buyung teringin nak makan steamboat so kami ni ikutkan ajer la....karang kempunan plak nk makan reramai kan coz dia menunggu ari nk bersalin jer 2.....kumpul nyer kumpul dak2, ramai lak nk join...so happening gak la ari 2...hehehhe..aku bawak hubby skali kebetulan dia ader sini...macam2 kami makan....tp menu utama is steamboat la...mcm main masak2 plak aku ari 2...tp best sgt2...makanan dia sedap2 gak...puas ati seposen gak la aku....so korang layanzzkan ajer la gambo yg aku upload kat bawah ni....
















1 comment:

  1. alahai best nyer..kita semua pn dah lama tak kumpul ramai2 camni kan..uisshh rindunyer..

    hamnee dah besalin ke blm? smalam call kata dah sakit..

    ReplyDelete