Tuesday, September 15, 2009

Dani Darwisy

mlm td aku gi umah hunnee bunnee,negok anak dia...dia selamat melahirkan baby ari khamis lepas 10/09/09...sedap gak namer anak dia Dani Darwisy...banyak maksud 2..hehehehe...sonok jer aku negok dia...nampak dia n hubby happy sgt2 bila dah ader dani ni...macam2 yg kami sembangkan pasal proses kelahiran ni...takut gak aku denga pasal nk beranak ni, bukan nyer senang nk beranak sakit la haper la kene jahit la...eee ngilu jer raser...mcm 2 la mak aku lahirakan aku kan....erm aku pun cam ecited jer nk beranak tp lum ader rezeki lagi...pengang anak org 2 kira dah bsyukur sgt2...Congratulations ....Hamnee !!Welcome....Dani Darwisy !!
check it' out ; )


time baru lahir...

ader bakat x aku...hehehe




time mater dia bukak, see


tido jer kejenyer....

3 comments:

  1. awak..cute nyer..geram..geram tapi tak sempat nak gi melawat lagi la..time raya la kot..

    ReplyDelete
  2. cumilnye anak hunney.. nama anak dia pun menarik!! kirim salam kite kat dier eh wak kalo jumpe nnt!!

    ReplyDelete