Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Wednesday, September 16, 2009

bukak posa at Sime Darby Convention Centre

Pada tahun 2009 ni...majlis berbuka posa for company kami buat kat Sime Darby Convention Centre tau...dimeriahkan lg ngan anak2 yatim dari limpahan kasih from puchong.Meriah gak la wat kat sini...Tp service tuk hidangan makanan x beraper best sgt la...wat buffet cam biasa...tp biler nak top up lik 2 berjanggut gak la kami ni menunggu....coz dak2 silver ridge ni sumer kuat makan...so biler dapat turn yg terahir time beratur 2 agak kecewa gak la seposen coz tinggal bekas jer.....hahaha..aku ni kerjanyer potong Q..naik bengang gak la depa ni ngan perangai aku .....buat gemble sudah...haks....
makanan dia sedap sumer sedap2 x rugi la...
check it' out ; )







cendrahati yg kami dapat


ni pun give gak


dak2 table aku


dorang kater kami ni kembar


pas tangkap gambo sebuk nak negok balik






jangan rebut2 ya


ngah nunggu azan nak bukak posa..hehhe


ermmm yummy





meja kami penuh ngan makanan


anak2 yatim wat persembahan
time ni la menitik gak la air mata aku coz sedih negok anak2 yatim ni...
cian..mcmner la keadaan mereka tanpa mak n ayah..
sedih tau.. : (

bergambar ngan anak2 yatim aku jer x der...


time ni aku ader haks...

dah nak balik da....

No comments:

Post a Comment