Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Saturday, August 21, 2010

camat hari jadik cayanggg....

sebenarnya dah lamer nak update entri ni...tp asyik x kesampaian jer coz aku bz melayan dak kecik ni...maklumlah lg 2 3 hari jer nk tingalkan dak kecik ni coz aku dah nk start kojer...
16/8/2010 isnin lalu adalah my hubby besday...xder beli adiah pon tuk baba n xder kek2 nyer seperti taun2 yg lalu coz bln posa xberapa nk rajin sgt la..hahahha...tp xper aku ader kezutan menyambutnya dgn belanja baba mkn steamboat AJER...hehehe...janji baba appciate aper yg ibu buat sudah kan...so kami anak beranok gi ler ke JJ bkt tinggi klang...
layankan ajer gambo kami anok beranak ni k....SLAMAT ARI JADIK SAYANG YG KE dot dot dot haks...

::time nk bertolak gi saner...sempat lagi kami berposing::

sampai kat saner aku la mem yg pilihkan hidangan...haks...blh lak luper nk bawak stroler dak kecik ni..terpaksa la berpangku jer si amanda ni...

kenyang n berbaloi baloi mkn menda alah ni...

taraaa nk berstim2 sgt kan...haks

sian aku nk mkn pon xsonang tp x pa ibu syg amanda...(time ni dak kecik nin x ngamuk lagi tungguuuu)

baba mkn ngan seleranyer...dia nk jga badan pasal 2 la ajak aku mkn steamboat ni...elehhh x heran...buekkkk!!!

time ni amanda da start ngamuk....abisss aku...bg shushu pom dia x nk....sian...

turn baba lak pegang amanda aku plak melantak...hehehhe

waktu balik....taraaaaa...happy besday for baby boy 2..hehhehe

No comments:

Post a Comment