Wednesday, August 25, 2010

teringat n rinduuu....

ari ni dah masuk 4 hari aku keje pas abis coti pantang ari 2....
amanda tinggal kat kpg ngan mak aku n baba dia...teringat n rindu sgt2 kat dak kecik tuh....sedihnyerrr bila dia xder disisi time aku nk tido mlm...selalu dak ni la aku bobok2 kan dulu sebelom dia lena dibuai mimpi...time wekend jer ibu dapat jumper ank ibu yg tomey2 ni kan....x sabar rasernya nk jumpa amanda...dah pandai aper la ank ibu buck2 ibu ni kan.....
teringat gelagat dia time bersama dulu...dia suker mengeloh...biler denga keluhan nya nemng aku n abi akan tegelak besar...seolah2 mcm org tua perangai n tingkah laku dia 2....
Dulu time xder ank aku x kenal erti sebegini n aku selalu x percaya camner la kalo aku jadik ibu nanti....sekarang baru aku sedar betapa nikmatnya jd seorg ibu ni....aku selalu rindu n sayang kat amanda sorg ni....
ibu mintak maaf syg coz x dapat nk jaga amanda,ibu bekerja untk ank ibu ni jgak....amnda jgn nakal2 n jgn suker nyusahkan nekda k....
LOve u very2 much......x sabar nk jumpa kamu syg....amanda tunggu ibu k....

No comments:

Post a Comment