Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Wednesday, August 11, 2010

Macam x percaya...

Ramadhan datang lagik...macam x cayer jer...cepat btol maser berlalu...taun lepas sambut posa wit abi...now diserikan lg bersama anak tercinta...amanda...sgt2 happy n bahagia, td time berbuka pun dak kecik ni berjaga...nk negok ibu n baba dia berbuka...dia pon sebokk nak join sekali...nk x nak aku pangku jer la...hehehe bijak sungguh ank dara ibu ni...
x saba nk negok amanda membesar....
biler da bertiga ni...letih berposa tu dua kali ganda la....tp x per aku happy sgt2...
dibulan yg mulia ni aku berdoa pada tuhan yg esa...semoga aper yg aku lakukan diberkati..n aku berdoa semoga murah rezeki kami anak beranak....
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN!!!dan perbanyakkan amalan.......
shau shin chinnn.....LAYANNNZZZ.....


::aPPy FAmiLY::

No comments:

Post a Comment