Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Friday, June 17, 2011

kiter bakoooo jer.....

nk citer pasal benda yg dah basi....hahaha awal bulan ari 2 bawak mak n family aku gi make ikan bako sekincan.... tp bukan di sekincan sana nun...kat bukit tinggi sudehhh....
nk raser la best benoo ker sekincan ikan bako ni.... uiiihhhh memng best la.... dari 1 pinggan nasi ke dua pinggan 2... sumer makan sampai xsedooo diri...sumer nyer nambah2... isi ikan licin aku seduttt,sampai tinggal tulang jer...
yg menariknyer sambal pada ikan bako 2....perrrhhh sedap betol... org india ker cina ker org putih ker sumer ader kat situ.. 1 malaysia la katakan...bagus bagus bagus....
aper yg aku merepek ni...hahahaha k layan ini gambooo....kita bakoooo kita bakooo....



ikan dia nemng sega bugar

si kecik yg dah semakin lasak, sampai2 trus kena layan kerenah dia dulu....

acu dah x larat nk layan amanda...hehehe

aper lg makanan dah sampai kiter ngap dulu...baba yg selalu jd mangsa...selalu jd fotografer kami...

inagtkan sponser by mamat ni.... hanpehhh jer....

time ni paklang amanda ckp : aku mkn ko setelll bil lah yer.... kurenggg asamm nyer dak...

xper lah murah rezeki aku gak blanja korng...haks

yang lain sumer DAH TERBONGKANG KEKENYANGAN... tinggal aku n adik aku yg kuat makan ni jer yg masih tercari2 isi ikan...hakhakhak,,,,

dah nk balik dah sebelom 2 kiter gambo dulu...
si acu amanda ni x abis2 lagi??? aku ingatkan aku lah org yg terakhir....

No comments:

Post a Comment