Monday, July 5, 2010

alhamdulillah syukur nikmat...semuanya selamat...

alhamdulillah khamis 24/6/2010 jam 3.05pm ari 2..aku selamat melahirkan baby girl yg diberi nama Nur Khairina Amanda...syukur yg x terhingga kepadaNya coz menganugerahkan aku insan yg paling bermakna buat aku n somi....hanya tuhan jer yg tahu perasaan aku time ni camner....bahagia sgt2..
kalo ikutkan due x sampai lagi...tp baby songsang n terpaksa operate ari 2 jugak coz air ketuban x cukup...terpaksa akur aku operate jugak ler....walaupun risiko nyer bnyak tp aku kuatkan semangat.....
time dalam labour room menggigil 1 badan coz perasaan takut menyelubungi jiwa...nemng takutt sgt2...pas dia masuk ubat bius kat tulang pinggang aku ni aku sedar separuh badan...sempat lagi aku ckp ngan doc yg nak operate aku ni,aku x nak tengok aper yg dorg buat,,,lawakkk jer...doc 2 senyum n ckp awk pejam mater sudah...ermmm nak pejam mcm ner...nemng gelisah resah n tetiber nk curik2 gak negok...nampak la dorg belah perut aku 2,,,ngeri siuttt....sampai sekarang tebayang2.....
aper2 pun semuanya dah selamat..baby sihat aku pun sihat...cumer perut kat jait 2 masih terasa nyut2 lagi sakit dia...tp x per biler negok muker amanda raser sakit 2 ilang...
layankan ajer wajah2 ank aku kat bawah ni....zasssss,...........


::pp tembam...baba ngan ibu slalu gomol2 muker sy::

::time ni matenyer sepet sgt2 geram negokk::

::sy x suker dibedung...buekkkk::

::dah penat nages dia pun tido...cian ank ibu,...muaaaxxx syg kat dia...::

3 comments:

  1. tahniah fid..Alhamdulillah semua dah selamat..
    tomel sangat baby awak! pantang tau, jgn curik2 makan, hehehe...

    ReplyDelete
  2. tahniah!! gewam tngk pipi amanda..take care k..

    ReplyDelete
  3. intan..thanks alot fren...2 lah x tahan daulat negok org mkn sedap2...ermmm sabo jer la nk buat camno...

    wani..arap2 new baby awk pun tembam ikut amanda...awak mkn bnyk2 tau...ubt pun jgn luper mkn k...

    ReplyDelete