Tuesday, July 13, 2010

masalah negara betolll!!!!

x paham tol n menjadi masalah negara bg aku biler amanda susah sgt2 nk menetek ngan aku....aku sian ngan dia kalo leh nk dia minum susu badan tp 2 lah...masalah pertama...puting tetek aku ni x timbol2...nyonyot la mcm maner pom...tp stil mcm 2 jugak..sampai luker2 n bengkak2 tetek aku ni...adohhhh..buat aku give up yg amat sgt,,,masalah kedua lak...air susu x bnyak...biler x bnyak budak lak x puas menyusu...n melalak lalakkk sampai aku naik meroyan...(acah jer)xder la sampai aku jd tekanan ko....
dah mcm carer aku wat...minum lobak putih la,minum herba la,minum air soya la,berurut tang situ la bg urat2 tetek ni jalan,minum soya,ikut petua 2 petua ni...x jadik...naper erk...
sekarang ni tetek aku bedenyut2 x tau naper...
cobaan mengepam tetek ni x payah cakap la 2 jam sekali aku pam..2 pun pam pakai picagari n sambil2 perah mcm perah susu lembu 2...dapat pon 2 oz jer..2 paling bnyak...paling sikit 1 oz jer...
aper la nasib...tp aku x berputus angsa....aku bg gak amanda nyusu badan aku ni...tp kalo tgah2 malam dia melalak2 gak aku suh mak aku bancoh susu formula jer bg dia minum kalo x bg dia akan mengamuk 1 hari...adoiii...cobaan sungguh jadik ibu ni kan....
p/s : amanda ibu bukan merungut taw tp ibu meluahkan perasaan jer kat kawan2 ibu...hahahaha..
k lah layannn...........

3 comments:

  1. bby gurl mmg susah sikit nak minum susu ibu nie.. tp try laa.. usaha tangga kejayaan...

    ReplyDelete
  2. yer ker wak....2 lah kiter sian ngan dia...nk dia cepat membesar cam adam...hehhehe..ari2 kiter pam...aper2 pon thanks bg semanggat...

    ReplyDelete
  3. 2 la.. kesian, paksa je dier minum.. lame2 nak laa 2.. heheh.. hari2 pam 2 bgs.. xpe.. nnt dier cepat besar laa mcm adam.. chayok.. chayok...

    ReplyDelete