Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Saturday, July 17, 2010

budak manja...

anak aku sekarang dah pandai nk ngengader n manja2.....adoiiii penattt sgt2 kalo nk tidokan dia....jadik kalut aku n mak aku anak beranak....yer la sekarang kalo nk tidokan dia kalo aku letak atas tilam dia 2 jer x mo...mengamuk2 mintak di ambik...abis gak la tangan ke tangan yg memegang nyer...pas aku dodoikan mak aku lak...pas 2 baba dia lak...pas 2 bapak aku lak,kene pangku n dodoikan dia sampai lebam...nk kater kembong x jugak..sajer dia nk dipangku n nk kiter belai2 dia 2...uiiishh manja betol anak ibu ni..
mak suggest aku beli buai..tp aku malas nk ngajo dia naik buai...kang nk bebuaiii 25jam...sakittt aku...1 keje x leh buat kang...so how erk....kekadang 2 aku sayer jer bg dia menages...nganga luas2 sampai merah2 muker 2...pandai lak dia diam biler dah penat....amanda2...bertuah nyer budak...
so nk x nak layankan ajer la dak kecikk sorang nih...
adioss amigoss...

harus pangku dia atas dada yer..baru dia senyap...lain position ngek ngek ngek la dia...
gerammm tol ngan dak manja nih...geget2 dia...

No comments:

Post a Comment