Saturday, July 17, 2010

santekkk anak ibu...

hahahha...nk citer skettt nih...lom aper2 aku dah gelak...kalo korg nk tau..aku nih kalo dah mandikan si amanda n siap2 kan dia ni kan aku ni terlebih rajin...harusss aku cantik2 kan dia...sampai mk aku membebel2 lah...yer la bukan nk gi memaner pom tp siap kan dia ni ngalahkan nk gi kenduri...kalo mk aku yg siapkan dia ambekk.. dah mcm dak jantan dah aku negok,mak aku ader dia kesah nk cantik kan anak aku nih,janji ank aku wangi n bersih sudah(jgn marah erk mak..i luv u mak coz dah bnyak tlg syer hehehe)...dia kater amanda dlm pantang lg wakper nk lawo2 kn dia...bukan nk gi memaner pom wat dia panas n rimas ader ler.....yer la aku ecited lebeyyy la plak nk comel2 kan dia coz x tau la naper..kalo korng ader ank pompuan mayb korg raser aper yg aku raser haks...baju 1 bakul yg hak lawo2 2 kalo x dipakaikan RUGIk haks!...sampai ank aku naik rimas gak la kalo aku yg dok belek n siap2 kan dia...sian amanda...hehehe tuk pengetahuan korg jgn ingat aku x bedung dak kecik nih tau...aku bedung kan pas dah sudah2 snap2kan gambo dia ni...huhuhuhu
layannnnzzzzzzz

amanda wat muker selenga dia

lamer sgt bersiap sampai terlena2 anak ibu

ibuuuu!!!! amanda dah rimasss ni..cepat bg susu...

No comments:

Post a Comment