Thursday, December 3, 2009

alahai somiku.......

bertuah sungguh aku dapat somi mcm ni......rajin dan penyayang.....sejak dua menjak ni aku sakit po'ot....tp x kritikal lagi la....pas 2 nak urut kat po'ot xleh coz dot dot dot....so bapak mentua aku ckp kalo mcm 2 gosok2 jer kat keting kaki 2...aku pun dok gosok2 la...pas 2 datang si abi bawak minyak ijau tanpa disuruh trus urut satu kaki aku ni ha....ermmmm sayang sgt kat kamu ba.....betapa rajin n sayang nyer dia kat aku sambil negok tv.....hehehehe
gambo ni pun aku curik2 tau...dia x tau pun kalo tau mati haku......hahahahha

layanzzzzzzzz...............

cewaHHHH.....

hamboiii urutan aper 2 ba??......

siap pusing2 kan laki kaki aku 90darjah.....adoiii sakitttttt!!!!!

No comments:

Post a Comment