Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Tuesday, December 8, 2009

maner mau makan daaaa....

cerita masih di senawang umah along aku lg...kali terakhir aku berada di saner...x tau nak makan maner...so along aku ajak makan satey beso gedabak kat area umah dia..".terbaik punya" along aku la kater wife dia mengiyakan sajer....pas 2 mcm pelik gak la naper along oder 15 cocok jer...dalam ati aku kater(alah setakat makan celah gg jer baik x payah)...yer la cuber korang bayangkan 4 org makan,15 cucuk jer...maner cukup...pas 2 biler dah sampai depan mater mak aiii patot la along oder sikit...ghuper nyer satey 2 beso2...aku makan 2 cucuk pun da cukup....hehehehe....
l@yanzzz....
kalo korang terpegi senawang ni la tempat dia...


buat muker gedik sebelum makanan tiba..

ni la kakak ipar gue..

muat ker mulut kamu 2 nak masuk semua...

ni la dia satey yg gedabak 2...

negok along aku makan dengan lahapnyer

ni makan ker termenung

abi makan ker main2 2...??

hahahaha kat bawah ni ader la gambo gelagat abi aku minum tongkat ali....ni bukan tongkat ali sebarangan tau...ni yg pior nyer,,,tahap dewa nyer dia nyer akar kayu....b4 ni abi suker gak minum tongkat ali ni...tp yg bersusu la cam tongkat ali power root ker,kopi jantan ker x pon super power....oleh kerana dicabar oleh along aku untk meminumnya...so laki aku tunjuk kejantanan dia arr depan abg n kakak ipo dia 2....aku bantai gelak jer la negok dia tekerut2 minum air 2...eeeyakkksssss...aku cakap kat dia....x mooo kiss kamooo.......uwekkk.......malam 2 24 jam x tido dek penangan dari tongkat ali tuh...hambekkk....aku yg jadi mangsa....hahahhaaha


ha ambik dia nyer akar kayu....

yg pekat 2 tongkat ali yg cair 2 dia nyer madu nak ilangkan kelat n pait..



ha ambik ko x bernafasss sudeyy

terbaik katernyer.....

actually we happy 2 gether2...leh la gi lagi umah ko kan long...n belanjer la adik2 mu lagi murah rezeki 2...gi negok wayang n makan2 k...hureyyy beruntung ader abg yg baik macm ko long....thanks a lot bro...
tata titi tutu jumper lagi...

2 comments:

  1. amboii laki ko deqda!!tongkat ali tuuu!!mau 10roound tuh!kahkahhhhh!!!!

    ReplyDelete
  2. uihhh xdok la 10 round....laki aku ni pemalas nyer org....wakakaka...dia suker tunjuk kuat je lebeyy 2....haks.....

    ReplyDelete