Tuesday, September 28, 2010

aktiviti di malam raya

ambik ngko...dok kalut masak tuk pg raya ari tu kul 2 pg pun x siap2 lagi.....ni gara2 bapak aku la ni...nk sgt mkn ayam kpg goreng kicap...dia ingat sonang ker nk lembutkan ayam kpg ni,sekali nk lembutkan berejam2 jgak la... dah la nk suh mak aku masak bermenu2(a aeh suker ati dia jer labu)...mak aku lak x abis2 nk wat shif dia,1 hari sebelum raya 2 thah braper kali dia wat shif masak dia 2...,yg adik bongsu aku ni plak pandai basuh pinggan jer,menolong masaknyer ontah ler....yg second bongsu 2 plak langsung x pandai wat keje,harap potong bawang jer la....aku plak masak 1 menu jer...hehehehe lagaknyer mcm bnyak sgt la menu yg aku masak.....
kalut kalut...aper2 pun di syawal yg mulia 2 tetap berjalan lancar, makanan sumer terhidang sedia....haks...(ayat cam parya jer)


pukul 2 pagi....x tidoq2 lagi kami

adik aku yg bongsu x abis2 basuh pinggan,dah itu jer pun dia tau
yang omak aku ni plak ngah sedia kan bahan2 nk wat rendang daging

::aku plak baru angkat lomang(belakun jer lebehh ni!!)::
serabai jer mak org ni...

abi yg kerajinan mengisi kuih dalam balang...abi aku ni nemng rajin pun...haks

pompuan ni lak(adik aku yg second bongsu 2) x abis2 ngadap FB, sakittt jer mater aku
ko tunggu ko tunggu!!!


dah ko ngadap jer FB 2 kan...sekarang ko cabut bulu kening aku ni ha....
aku nk cun di pagi raya nanti....
hahahaha jahat x aku...sib baik adk aku ni melayan(coz dia takut ngan aku)kalo x dah lamer dah ko kena....hahahahahaha

hat yg dua org ni plak dah bedengkur dh pun coz x sabo nk beraya...hahahaha
sayang amanda!!!!
love U ayah...

celamat ali layer sumer
pai pai....
layannnnnn

No comments:

Post a Comment