Sunday, September 19, 2010

amanda jumper geng....

dah lamer x jumper member aku sorng ni(ila)almaklumla aku dah x duk kramat lagi...dah alang2 gi kl ari 2, n kebetulan pas balik shoping baju amanda, ila ajak buka posa umh dia...sambil2 tu nk negok ank dia sekali...coz dia beranak pun lebih kurang aku jer....mcm2 la buka umh dia ari 2 siap ader ayam begolek bebagai...sampai x dan aku nk mkn nasik n raser lauk gulai yg dia buat...(lagipun ari 2 aku bukan posa pun...wat2 posa sudahh hahaha....)
layankan ajer....

lenanyer tidooo...time ni tertip lagi ank ibu...baikkk jer negok...

amik ko lasak anak aku bukan main lagi tekangkang....


cute sgt2 amanda n batrisya
:::dua2 pon suker berputing:::

::ibu masing2 pon nk posing gak...ekelehhhhh::
::sayangg anak ibu muaxxxx::

No comments:

Post a Comment