Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Monday, September 20, 2010

berbuka posa sblum raya

2nd day last rayer ari 2 aku masih bekerja...hubby lak awal2 da start coti,aku buli dia suh jaga anak...hahaha jahat x...amanda ni bnyak ragam time aku kat opis sket2 hubby cal mengadu kat aku pasal amanda..,amanda xmo tido la,amanda berak la,amanda nages la,amanda nk main2 jer la,1 hari suntuk gak la hubby dok layan amanda sampai kawan 2 x dapat rehat dibuatnyer...
pas 2 cam kesian la jugak kan...balik dari 2 aku ajak la hubby buka luar..dah nk dekat2 rayer ni xder mood nk masak...asyikk dok pikiaq pasal rayer jer....niat kat ofice lg nk belanja hubby buka kat luar...last2 hubby pilih location dekat2 area umh jer..kat jejambat sgai buluh 2....
bukan bnyak choice pon kat situ tp hubby teliur nk mkn kat situ ku turutkan sajer....
sampai saner pn da lewat....last2 buka mkn satey jer....ermmm sedap tp xder la kenyang sgt...hehehe(kuatnyer aku mkn)
layannn..............

time ni dah azan tp baru sampai nasik himpit jer...aiyoo nyer mano???

time ni baba terpaksa layankan amanda dulu coz dia dah wat perangai
(negok gambo ni amanda teliurr gak nk mamam....)

::baba syg ibu so ibu ngap dulu k::

::amanda da strat nk tido...waaaaaaaaaaaaa::


************************************************
balik dari berbuka 2 x tau nk gi lepak maner...nk jln gi uptown tp malam masih muda last2 sekali gi la klcc coz da lamer x dating kat saner....kononnyer nk carik bj kemeja hubby,tp xder 1 pun yg dia dok bekenan...wat letih kaki kawei jer...erm..tanpa segan silu dok amik2 gambo jer la n happy2 kan dak kecik ni.....
hehehe layan kan ajer...

nk beli brg replay x mampu snap gambo depan kedai pon da kira okey hehehehe

x meriah pon tema raya kat KLCC taun ni...mungkin engineer yg buat ni x brapa nk seni huhuhuhu

muker penat haku...amik lebam bawah mater 2...

amanda n ibu dah penattt

No comments:

Post a Comment