Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Monday, October 5, 2009

4 oct yang memenatkan....

ari ahad ari 2 ramai sgt undang aku gi open house...tp bnyak umah aku x dapek gi...coz aku gi langat ader kenduri kawen dak ofice aku....bepeloh gak la gi kesaner 2...coz jalan jam giler...penat sgt duk atas kete...sampai sakit2 punggung ni...menunggu org satu hal...sampai kenduri 2 pun da nak dekat kul 3ptg drpd aku bersiap kul 12,abis cair makeup2 ni ha.....menggigil gak la x makan brekfast dulu pg 2...sampai saner saing sekali la ngan dak2 office yg baru2 dtg 2....dah sampai aper lagi terus ngap la....pas makan baru kami bergamba2...






balik dari langat tempat kenduri 2,terus shutt gi subang ader open house.. pendalaman maner thah si member aku baju ijau ni bawak....punyer la jauh...ikut federal lak 2 dah la jem tahap gaban.....sib baik bukan aku yg drive...
oleh kerana open house umah member aku baju ijau ni nyer member so dia kene la melayan kami2 ni coz tuan umah bz melayan tetamu yg lain...negok 2 sampai terselak kain2....haks...


balik dari subang singgah setapak jab(open house gak ni)...2 umah plak 2...adoiii kenyang sangat2....plan nak diet pas rayer ni x dapat la....tp sib baik aku makan sikit2 jer...hehhehe...balik agak dah lewat gak la....sib baik hubby x bising....xper la sekali sekala....

wokey stakat ni jer cerita tuk ri ni...chow shin chin...pai...

No comments:

Post a Comment