Lilypie - Personal pictureLilypie Waiting to Adopt tickers

Wednesday, October 21, 2009

rombongan cik senah ke masjid wilayah....

ni nak story ni...lastweek ri 2 wedding off the year antara cik senah n ali dak ofice aku...dorg ni muler2 dikenen2 kan jer dalam ofice ni...x sangka la plak dalam diam memadu cinta n trus melekat n tetiber nak kawen sudahhhh...aku ni sebagai bestfren dia kene jadi org kuat la, smpai majlis angkat nikah dia 2 pun aku gi...bukan nak dapat publisiti murahan hehehe tp cik senah mintak tlg ambikkan hantaran2 dia yang dok tempah lg kat kpg baru 2, coz last2 minit baru nak p ambik...pas 2 join sekali la gi majlis angkat nikah dia 2..maklumla cik senah x cukup kakitangan nak wat sumer 2....aku bab2 nyebok menyebok ni memang suker....tapi malu gak la, aku negok yg datang pun sedara mare dia yg terdekat jer...ah lantak la cik senah da ajak aku gi jer la.....

time ni cik senah ngah make up2 lagi dalam masjid 2...aku posing ngan duit mas kawen dia la haper lagi....jgn jelous cik senah


hubby pun nak jugakkkkk


time ni leh duduk lagi laki bini coz ustaz yg nak menikahkan 2 x sampai lagi...biler ustaz 2 dah sampai kami kene duk asing2...menciii tau....negok la hubby aku 2 nak tunjuk baik pakai songkok tp dada terdedah...buat malu mak jer tau nokk....

......................................................................................................

biler negok dorg benikah ni...tekenang plak zaman kegemilangan aku menikah dulu....aku x der la glam2 nikah kat masjid ni....erm nikah kat umah sudahhh....time 2 teringin gak nak nikah kat masjid putrajaya dekat skit ngan umah org tua aku 2 n masjid putrajaya santik n leh la ambik2 gambo tempat cantik2 sket,tatapi sumer 2 hanya angan2 jer...sebab bapak aku dah sound awal2 nikah kat masjid ker umah ker samer jer katernyer toksah ler nak ngengader....erm kecewa..wawawawawa

sebahagian hantaran daripada pihak pompuan..hantaran dari pihak lelaki x sempat nak ambik kesian...

kalo korang nak tau pakcik yg berdiri pakai bj melayu kaler kuning2 2 pakcik sedare si pengantin pompuan ni...garang nak mampos...sumer dia nak handle(nyampah)...org KUAT kami panggil.....haks...biler dia dok usya2 aku ngan member2 ngah gosip2 muler la pandang kami ni mcm nak makan...pas 2 aku pun bebisik la kat member2 aku 2 'org kuat pandang org kuat pandang'....hehehehe
macam GOOD GOOD jerr ko pakcik kan....

saat ali n cek seanah di ijabkabul...sik baik sekali lafaz jer kan....


lega n senyum lebarrrr cik senah kiter ni selepas bergelar isteri......eh luper, cik pulak sekarang title dah PN senah...hehehheee

untuk bakal2 pengantin pas ni kalo raser nak dapat kucupan istimewa dari si suami...sila la pakai serkup tudung hok yg biaso2 jer k....kalo pakai yg hok keras2 ni cian kat suami nak kucup pon x leh...huhuhu jgn mare yer cek senah...*(gambar hiasan)

No comments:

Post a Comment