Friday, October 23, 2009

wedding cik senah part II

kat bawah ni aderlah sebahagian gambo kawen cik senah....meriah tol cik senah kiter ni kawen....
aper pon weouls doakan semoga cik senah n hubby berbahagia hingga kehujung nyawa...n cepat2 buat baby...haks

layannnn.........

::dewan komuniti gombak setia::


... ketibaan pengantin di pintu gerbang....


::wahh2 sonok lah ko duk kat atas tuh kan cik senah::




::dak2 yg nak bersilat pada majlis 2::


::kesibukan org2 pada kenduri itu::



::kegedikkan aku::


time ni aku nampak gemokk sgt...memang aku dah membesar ngan sihat pom haks....


org lain dah abis makan aku x abis2 makan lagi...2 pun aku coverline makanan ngan paper beg 2...hehehehe



geng2 ngumpat aku....suemr nyer comel2 n bulat2 hihihihi...
jangan marah yer korang....


aper lagi yg x kene 2 cik senah....dah bg makan pun duk merungut aper lagi 2???
pasangan yg secocok(yg baju putih ajer tau)hahahaha


time ni cik senah nak potong kek....aku dah balik dah waktu ni...aku curi gambo ni kat member kuat aku sorg lagi....meriah ko kan cik senah...

No comments:

Post a Comment